REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
Máte problém s námi provedenou službou nebo zařízení nefunguje tak, jak má? Dejte nám o tom vědět a my se postaráme o nápravu.
Jak postupovat?
-
Vyplňte formulář níže – uveďte své jméno a příjmení, telefonní číslo a e-mail (tyto údaje jsou povinné).
-
Popište problém – napište co nejpodrobnější specifikaci závady - pole Zpráva.
-
Výrobní číslo zařízení - pokud je to možné, napište i výrobní číslo zařízení - pole Zpráva.
-
Číslo faktury - připojte číslo faktury (nebo variabilní symbol) a datum předání - pole Zpráva.
-
Přiložte foto - vložte fotku postiženého zařízení, nebo události - stačí kliknout na Zvolit soubory a vybrat soubor.
Po odeslání formuláře Vám přijde potvrzovací zpráva na e-mail, který jste vyplnil do pole E-mail.
Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Děkujeme, že nám pomáháte zajistit kvalitní služby!